Як самостійно отримати довідку про доходи в Електронному кабінеті
Триває період подання декларацій державними службовцями та особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. У цей період традиційно зростає кількість користувачів Електронного кабінету. Сервіс дозволяє оперативно та у будь-який час отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків, необхідні для заповнення декларації.
Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний підпис. Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого електронного підпису.
Детальніше про алгоритм отримання довідки дивіться у нашому відео на сайті Територіальних органів ДПС у Чернігівській області: https://ch.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/5913.html або на офіційній сторінці у мережі Фейсбук https://www.facebook.com/tax.chernihiv/videos/205772110793471/ .
Сектор комунікацій Головного управління ДПС у Чернігівській області