Парафіївська селищна рада
16730, Чернігівська обл., Прилуцький р-н, с-ще Парафіївка, вул. Тараса Шевченка, буд. 62 (ЄДРПОУ-04412521)

Порядок забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя

Дата: 09.10.2024 14:50
Кількість переглядів: 163

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 2 серпня 2024 р. № 881

 

ПОРЯДОК

забезпечення інституту помічника ветерана

в системі переходу від військової служби

до цивільного життя

 

1. Цей Порядок визначає механізм забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя, що функціонує з метою здійснення фахівцями із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб (далі — фахівець із супроводу) заходів з підтримки ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї такої категорії осіб, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника і загиблої (померлої) Захисниці України та іншої демобілізованої особи (далі — особа) під час їх реадаптації та реінтеграції в територіальних громадах.

5. Рішення про введення посади фахівця із супроводу до структури та штатного розпису закладу приймається його засновником.

6. Посаду фахівця із супроводу може займати особа, яка має рівень освіти, що відповідає вимогам професійного стандарту, затвердженого в установленому порядку.

7. Громадянин України подає заяву про участь у відборі на посаду фахівця із супроводу (далі — кандидат) в електронній формі засобами Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі — Реєстр). Заява формується кандидатом після проходження ним ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації та автентифікації, кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та/або інших засобах ідентифікації, які дають змогу одночасно встановлювати особу кандидата.

 8. Кандидат зазначає у заяві такі відомості: прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); стать; дату народження; реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності); задеклароване/зареєстроване місце проживання або місце фактичного проживання;

серію та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; рівень і спеціальність здобутої освіти; наявність статусу ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України (за наявності);

територіальну громаду, обрану для працевлаштування на посаду фахівця із супроводу;

згоду на проходження психологічного тестування та тестування на знання законодавства; серію та/або номер (за наявності), ким видана довідка медикосоціальної експертної комісії із зазначенням групи та причини інвалідності, дати встановлення інвалідності та дати чергового переогляду;

контактні дані (номер телефону та адреса електронної пошти);

резюме (у довільній формі).

Під час формування заяви засобами Реєстру відомості, зазначені в абзаці десятому цього пункту, отримуються з Реєстру або підтверджуються інформацією з Реєстру у разі наявності у особи відповідного статусу.

Відомості, необхідні для формування заяви, можуть бути також отримані шляхом електронної інформаційної взаємодії з інформаційно-комунікаційними системами та публічними електронними реєстрами органів державної влади в установленому законодавством порядку.

Після формування кандидатом заяви в електронній формі засобами Реєстру на неї разом з доданими у формі електронної копії оригіналу паперового документа кандидатом накладається кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису та/або інших засобах ідентифікації.

Відповідальність за повноту, актуальність та достовірність зазначених у заяві відомостей несе кандидат.

 9. Формування заяви засобами Реєстру припиняється, якщо зазначені в заяві відомості надані кандидатом не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам арифметичного та формато-логічного контролю.

10. Кандидат може подати не більше однієї заяви. Після формування заяви засобами Реєстру вона блокується з метою заборони редагування.

Заява надсилається засобами Реєстру на опрацювання Мінветеранів або місцевому органу (за наявності технічної можливості) та опрацьовується в порядку її надходження. Мінветеранів після опрацювання поданих заяв надсилає їх засобами електронного документообігу регіональним органам, які протягом трьох робочих днів надсилають їх місцевим органам засобами електронного документообігу або в інший доступний спосіб для подальшого опрацювання.

 У разі коли кандидат з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, не може долучити до своєї заяви необхідні документи засобами Реєстру, копії таких документів можуть бути подані в паперовій формі на офіційну адресу місцевого органу.

11. Відбір кандидатів на посаду фахівця із супроводу проводить комісія, утворена місцевим органом, із залученням до її складу керівника закладу та за можливості представників інститутів громадянського суспільства (за згодою).

Відбір передбачає проведення тестування за допомогою засобів програмного забезпечення Реєстру та співбесіду із залученням до її проведення психологів.

За умови рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага надається кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Реєстрі. Приналежність кандидата до однієї з категорій осіб, визначених цим абзацом, є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом під час відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу є їх професійні якості.

12. Організація професійної підготовки фахівців із супроводу та підвищення їх кваліфікації здійснюються в закладах вищої освіти, центрах ветеранського розвитку, утворених на базі закладів вищої освіти, відповідно до типової освітньої програми підготовки та типової освітньої програми підвищення кваліфікації за напрямом “Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”, затверджених в установленому порядку.

Фахівці із супроводу зобов’язані один раз на три роки підвищувати свою кваліфікацію. Обсяг (тривалість) підвищення кваліфікації установлюється в годинах та/або кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за накопичувальною системою та не може бути менш як 150 годин протягом трьох років.

Підвищення кваліфікації фахівців із супроводу може здійснюватися шляхом неформальної та інформальної освіти.

13. Посадовими особами місцевого органу забезпечується внесення до Реєстру (за наявності технічної можливості) інформації про: результати проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу (протягом п’яти робочих днів з дати проведення такого відбору);

працевлаштування на посаду фахівця із супроводу, професійну підготовку, підвищення кваліфікації, звільнення із займаної посади (протягом трьох робочих днів з дня отримання місцевим органом відповідної інформації від закладу).

 

1) Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життяпереглянути постанову КМУ

 

2) Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність Українипереглянути постанову КМУ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь